لوگو اویلیکا
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

مرجوعی
آیا امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد؟
 
بله. با توجه به سیاست مشتری مداری شرکت امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد.
بدین منظور، موضوع را با نماینده فروشی که محصول را از او تهیه کرده اید در میان بگذارید. اگر طی چهار روز نماینده فروش نسبت به مرجوع کردن محصولات شما اقدام نکرد، درخواست خود را به واحد خدمات و پشتیبانی ارائه دهید.


* محصولات مرجوعی باید سالم باشند و از تاریخ تولید آنها بیشتر از 1 سال نگذشته باشد. (این قانون برای روغن های کاژان 3 ماه است.)
** هزینه حمل و ارسال مجدد سفارشات مرجوعی به انبار مرکزی به عهده شخص مرجوع کننده است.
*** برای آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات، به سایت ‎https://easnaf.mimt.gov.ir (https://easnaf.mimt.gov.ir/) مراجعه کنید.

 

آسیب دیدگی محصولات
یک یا چند اقلام از کالاهای ارسال شده در سفارش من مشکلاتی از قبیل پارگی، ترکیدگی، له شدگی دارد. چه باید بکنم؟
 
تصویر کالای دریافتی خود را به واحد خدمات و پشتیبانی ارسال نمایید تا در اسرع وقت از سوی مسئولان واحد بسته بندی به موضوع رسیدگی شود و محصولات دچار خسارت شده مجدداْ برای شما ارسال شوند.
* کالای فوق فقط با همان کالا تعویض خواهد شد؛ مثلاً به جای چای دارچین، چای به لیمو دریافت نخواهید کرد.

 

مغایرت اقلام محصولات
محصولاتی که دریافت کرده ام با اقلام سفارش داده شده در فاکتور مغایرت دارد. چه باید بکنم؟
 
در صورتی که کالای دریافتی شما با کالای ثبت شده در فاکتورتان مغایرت دارد (مثلاً هنگام ثبت سفارش چای گل گاوزبان را انتخاب کرده اید اما به جای آن، چای کرنبری دریافت کرده اید)، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور موردنظر به واحد خدمات و پشتیبانی اطلاع دهید.
همکاران ما پس از بازبینی فیلم بسته بندی فاکتور شما، برای رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

 

نارضایتی از محصول
اگر از محصولات رضایت نداشته باشم، شرکت چه اقداماتی در نظر گرفته است؟
 
در صورت عدم رضایت خریدار از محصولات، این امکان وجود دارد که محصولات به شرکت مرجوع شده و هزینه محصولات مرجوعی به خریدار بازگشت داده شود یا آن محصولات با محصولات دیگری تعویض شوند.
برای بازگرداندن محصولات به شرکت، باید ابتدا موضوع را با نماینده فروشی که محصول را از او تهیه کرده اید در میان بگذارید. اگر او نسبت به مرجوع کردن محصولات اقدام نکرد، درخواست خود را به واحد خدمات و پشتیبانی شرکت ارائه دهید و محصولات مرجوعی خود را به انبار شرکت ارسال کنید. بعد از دریافت محصول برگشتی، شرکت مبلغ را به حساب شما واریز خواهد کرد.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
preloader