لوگو اویلیکا
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

توسط شرکت کشت و صنعت نیوشاداریان، تولیدکننده محصولات نیوشا، در سال 1385 تحت شماره 2793 در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری که به ثبت رسیده است.

در حال حاضر، محصولات نیوشا به طور انحصاری از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک به فروش می رسند.

بله. پارس نیوشانیک در قالب یک شرکت سهامی خاص با شماره 425800 در سال 1391 به صورت رسمی به ثبت رسید و از همان زمان، با دریافت مجوز رسمی فعالیت بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

لیست شرکت های بازاریابی شبکه ای مجاز به فعالیت در سایت کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای به آدرس https://easnaf.mimt.gov.ir قابل مشاهده است.

با مراجعه به سایت ایران هشدار به آدرس https://www.iranhoshdar.ir نیز می توانید از وضعیت شرکت های فعال بازاریابی شبکه ای از جمله پارس نیوشانیک مطلع شوید.

کلیه مجوزها و مدارک مربوط به محصولات نیوشا در سایت و دفاتر کاری در دسترس است.

تولید محصولات خوراکی و آشامیدنی، تابع قوانین کشوری است که محل تولید محصولات در آنجا قرار دارد. محل تولید و بسته بندی نهایی محصولات نیوشا کشور ایران است و کارخانه نیوشا واقع در شهرک صنعتی نصیرآباد تهران طبق ضوابط قانونی مقرر شده، مجوزهای زیر را اخذ نموده است:

1. پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران: این پروانه نشانگر قانونی بودن فعالیت شرکت از نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است.

2. پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران: این پروانه نشانگر انطباق محل تولید محصولات شرکت با اصول ایمنی و بهداشتی از نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

3. پروانه استاندارد صادره از سازمان ملی استاندارد ایران: این پروانه مختص «مخلوط‎های چای» نیوشا است و از سوی سازمان ملی استاندارد ایران صادر شده است. این مجوز در گروه محصولات دمنوش‌ها وجود ندارد چراکه سازمان ملی استاندارد ایران هنوز برای دمنوش استانداردی مقرر نکرده است.

کارخانه‌های موادغذایی و آشامیدنی بعد از اینکه مجوزهای مربوط به محل تولید را دریافت کردند باید برای مجوز تولید هر يك از محصولات خود نیز به صورت جداگانه اقدام کنند. در همین راستا، نیوشا برای تک تک محصولات خود، «پروانه بهداشتی ساخت» دریافت کرده است. این پروانه نشانگر انطباق محتویات و فرمولاسیون هر محصول با ضوابط و معیارهای تعریف شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران است.

موارد فوق مجوزهایی هستند که براساس قوانین داخلی، هر شرکتی قبل از شروع فعالیت و تولید محصول، باید آنها را دریافت کند اما برای فعالیت در بازارهای بین المللی، این مجوزها کافی نیستند. در عرصه بین‌المللی، استانداردها و ضوابطی تحت عنوان ایزو (ISO) تعریف شده‌اند؛ شرکت‌هایی که قصد فعالیت بین المللی دارند، باید خود را با این ضوابط و استانداردها منطبق نمایند و توسط شرکت های معتبر و تأیید شده مورد ممیزی و ارزیابی قرار بگیرند. نیوشا موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی از شرکت TUV AUSTRIA شده است که توسط مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) و DAkkS آلمان در سطح بین المللی اعتباردهی شده‌اند و از طریق وب‌سایت‌های مراجع صادرکننده قابل پیگیری هستند.

این گواهینامه‌ها شامل موارد زیر هستند:

4. استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015): این استاندارد شرکت را موظف می‌کند تا ارتباط مطلوبی بین واحدهای مختلف سازمان ایجاد کند تا از این راه، کیفیت محصولات و خدمات را بالاتر ببرد.

5. استاندارد سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2005)): این استاندارد، دستورالعمل‌ها و الزامات مديريت سلامت و ایمنی محصولات را تعریف کرده است و شرکت موظف است از طریق پیروی از دستورالعمل‌ها و رعایت الزامات تعریف شده، سلامت و کیفیت محصول نهایی ارائه شده را تضمین نماید.

6. استاندارد HACCP: این استاندارد در واقع یکی از الزامات و زیرمجموعه های استاندارد ISO 22000 است. این استاندارد، نقاط بحرانی و مشکل آفرین در فرایند تولید را شناسایی می‌کند و با پیش‌بینی روش های کنترلی، شرکت را ملزم می‌کند تا محصولات را به شکلی تولید و کنترل کند که کوچکترین خطری برای سلامت مصرف کننده ایجاد نکند.

7. پروانه کسب بازاریابی شبکه ای: شرکت پارس نیوشانیک به عنوان نماینده انحصاری توزیع و فروش محصولات نیوشا، مجوز فروش محصولات از طریق شبکه ای از نمایندگان فروش را در سال 1391 از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور اخذ نمود؛ نشان مربوطه در صفحه اصلی وب‌سایت شرکت قابل مشاهده است.

8. نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره: نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان دولتی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت) صادر می­شود و هدف از اعطای آن، اعتماد‌سازي و رسميت بخشیدن به فعاليت کسب و کار‌های اینترنتی است.

شماره و نماد این پروانه‌‎ها و مجوزها روی تک تک محصولات درج می‌شوند. ضمن آنکه تصویر این پروانه‌ها در وب‌سایت شرکت قرار داده شده اند.

برای نتیجه‌گیری مطلوب، هر فرد باید محصولات را متناسب با نیاز و مزاج خود مصرف کند. نیوشا معتقد است برای بالا بردن ضریب تأثیر محصولات، آنها باید براساس وضعیت جسمی و سبک زندگی خاص هر فرد، مصرف شوند و به همین علت، این شرکت برای فروش محصولات از روش فروش مستقیم چندسطحی استفاده می‌کند. مهمترین ویژگی فروش مستقیم این است که از طریق آن، مصرف کننده متناسب با دغدغه‌ها و نیازهای خاص خود، پکیجی از محصولات را دریافت خواهد کرد.

مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دانش و امکان ارائه مشاوره در زمینه مصرف محصولات به تک تک خریداران را ندارند. شرکت نیز امکان مشاوره و ارائه خدمات مستقیم به تعداد زیاد مشتریان را ندارد و این موضوع را به صورت انحصاری به مشاوران فروش مستقل عضو شرکت واگذار نموده است.

بنابراین، خرید محصولات نیوشا از سوی مشتریان صرفاً از طریق «مشاوران فروش مستقل» امکانپذیر است و فروش محصولات نیوشا در فروشگاه‌ها برخلاف قوانین نیوشا است و اقدام به آن از سوی مشاور فروش، طبق آیین‌نامه اجرایی شرکت تخلف محسوب می‌شود.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare